Άθληση και Υγεία

Άθληση και Υγεία (20)

cros fit 1

Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

Τι είναι το CrossFit;

To CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης που χρησιμοποιεί κινήσεις, συνεχώς εναλλασσόμενες σε υψηλή ένταση.

 

 

athletic psychology 1 

 

 

Ο κος Ιωάννης Ζαρώτης, παραχώρησε συνέντευξη στο World-Budo.gr και στον Δημήτρη Καραμπαστέλα στις 18/06/2013, εξηγώντας τη σημασία της αθλητικής ψυχολογίας στον αθλητισμό.

 

Το SportsOnAir.gr μετά την ευγενική άδεια του World-Budo.gr σας την παρουσιάζει.

 

 

yoga 3

 

 

Η δασκάλα της γιόγκα Χαρούλα Γραμματικού, παραχώρησε συνέντευξη στο World-Budo.gr στις 06/09/2013, αναλύοντας τα μυστικά της γιόγκα.

 

Το SportsOnAir.gr μετά την ευγενική άδεια του World-Budo.gr σας την παρουσιάζει.

 

 

atom athl

 

Ο αθλητισμός είναι ένας κοινωνικός θεσμός, γι' αυτό είναι συνδεδεμένος με τον πολιτισμό, τις πολιτιστικές αξίες και συνθήκες της κοινωνίας.

της Νεκταρίας Βάντση

 

65440175 2bb0551a5d o


Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

Το περπάτημα είναι κλασσική άξια στο χώρο του fitness. Πολλαπλά τα οφέλη του όπως, μυϊκή ενδυνάμωση, καρδιακή υγεία,  αδυνάτισμα, καλή ψυχολογία.

 0

 

 Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

 

 

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους μπορεί να βαρεθούμε το γυμναστήριο είναι γιατί κάνουμε τις ίδιες ασκήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης θα πρέπει να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα καθώς επίσης η μέθοδος, αλλά και το είδος προπόνησης.

 

Σήμερα όλα τα γυμναστήρια παρέχουν ομαδικά προγράμματα, τα οποία επιμελείται το ίδιο το γυμναστήριο και μπορεί να περιλαμβάνουν από γιόγκα, pilates, μέχρι χορό, αεροβική και crossfit.

 

 

 

 

10002603 604045589689958 832411073 a

 

Αναλυτικές έρευνες τα τελευταία χρόνια σε μεγάλα Πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ευρώπης, έδειξαν πως, όταν οι άνθρωποι ζουν για μεγάλο χρονικό διάστημα παγιδευμένοι σε αρνητικά συναισθήματα κατάθλιψης, απόγνωσης, φόβου εκνευρισμού ή είναι κυριευμένοι από άγχος, τότε η σωματική τους υγεία διατρέχει σοβαρούς κινδύνους.

της Νεκταρίας Βάντση

 

 

kukliki 1 

 

Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

 

Κυκλική προπόνηση είναι μια μέθοδος εξάσκησης που συνδυάζει αερόβια προπόνηση και ασκήσεις με βάρη. Περιλαμβάνει συνήθως 8-12 ασκήσεις-σταθμούς και εκτελείτε κυκλικά χωρίς διάλειμμα, μέσα σε ένα χρονικό περιθώριο.

 

abs6 

 

 Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

 

 

Οποιαδήποτε άσκηση που γυμνάζει τους μύες της μέσης και γενικά όλους τους μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη, με όργανα ή χωρίς όργανα, είναι το πρώτο και σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε.

 



Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

 

Η άσκηση στο διάδρομο προσφέρει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας.

 

Page 1 of 2