28 May 2015

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ….για να μην βαρεθείς ποτέ το γυμναστήριο!!!

 0

 

 Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

 

 

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους μπορεί να βαρεθούμε το γυμναστήριο είναι γιατί κάνουμε τις ίδιες ασκήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης θα πρέπει να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα καθώς επίσης η μέθοδος, αλλά και το είδος προπόνησης.

 

Σήμερα όλα τα γυμναστήρια παρέχουν ομαδικά προγράμματα, τα οποία επιμελείται το ίδιο το γυμναστήριο και μπορεί να περιλαμβάνουν από γιόγκα, pilates, μέχρι χορό, αεροβική και crossfit.

 

 

 

 

 

Με τον τρόπο αυτό αντί να γυμνάζεστε μόνοι σας, μπορείτε να συμμετέχετε σε κάποιο ομαδικό πρόγραμμα, να ανήκετε σε μια ομάδα και έτσι να ενισχύσετε τον υγιή ανταγωνισμό, να έχετε κοινούς στόχους, να προκαλείτε τον εαυτό σας, αλλά και να παίρνετε επιβράβευση όταν τα καταφέρνετε!!!

 

 

 

7

 

photo by Port of San Diego

 

 

Παρακάτω σας αναφέρω μερικούς λόγους που ίσως σας πείσουν να αλλάξετε λίγο τον τρόπο που γυμνάζεστε:

 

 

 

Συνέπεια: Όταν λείπετε από ένα μάθημα δεν θα απολογηθείτε μονό στον εαυτό σας, αλλά θα απογοητεύσετε και ολόκληρη την ομάδα. Αυτό αναπόφευκτα αυξάνει το αίσθημα ευθύνης όλων των μελών της ομάδας και γίνονται πιο συνεπή ως προς την παρουσία τους στα προγράμματα.

 

 

 

4

 

photo by Sally

 

 

 

Κίνητρο: Ο άνθρωπος είναι φύση ανταγωνιστικό ον. Το γεγονός ότι, πολλοί άνθρωποι βρίσκονται σε μια ομάδα και κάποιοι από αυτούς ενδεχομένως να ξεχωρίσουν, δίνει ένα ευγενές κίνητρο και προωθεί έναν υγιή ανταγωνισμό, ο οποίος τελικά τους κάνει όλους να προσπαθούν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

 

 

2

 

 

 

Κοινωνικοποίηση: Η ένταξή μας σε μια ομάδα, μας κάνει πιο κοινωνικούς και μπορεί να αποτελέσει έναν τρόπο να γνωρίσουμε καινούργια άτομα, με τα οποία πιθανόν να έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, στόχους και εμπειρίες όσον αφορά τη γυμναστική και την υγεία. Μην εκπλαγείτε αν κάνετε έναν ή δύο πολύ καλούς φίλους μέσα από μια τέτοια δραστηριότητα.

 

 

 

6

 

photo by Sally

 

 

Ταχύτερη βελτίωση: Ο ρυθμός προόδου μέσα σε μια ομάδα είναι πιο γρήγορος σε σχέση με την ατομική γυμναστική. Σε αυτό παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες, όπως το αίσθημα ανταγωνισμού, η εμψύχωση που λαμβάνουμε από άλλα μέλη της ομάδας, η πρόκληση που μας δημιουργούν οι στόχοι που θέτουμε ομαδικά, ο ενθουσιασμός κ.λπ. Όπως είναι φανερό, τα παραπάνω δεν τα έχουμε σε τέτοιο βαθμό, όταν βρισκόμαστε μόνοι μας πάνω στο στατικό ποδήλατο και κάνουμε πετάλι βαριεστημένα χαζεύοντας στην τηλεόραση.

 

 

Ποικιλία: Σε αντίθεση με την ατομική άσκηση, τα ομαδικά προγράμματα προσφέρουν πολλές εναλλακτικές, οι οποίες δεν μας αφήνουν να βαρεθούμε.

 

 

1

 

 

 

Οικονομία: Η ομαδική γυμναστική είναι κατά μέσο όρο 3 με 4 φορές πιο οικονομική από την ατομική, αν λάβουμε υπόψη τα γρηγορότερα αποτελέσματα που έχει.

 

 

 

Ασφάλεια: Η ομαδική γυμναστική θεωρείται ασφαλής διότι πάντα υπάρχουν γύρω σας άτομα, που θα σπεύσουν να σας βοηθήσουν σε μια κατάσταση ανάγκης αλλά και θα σας συμβουλεύσουν, όσοι έχουν τις απαραίτητες γνώσεις. Η ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο, ειδικά για άτομα τα οποία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες π.χ. είναι μεγαλύτερης ηλικίας ή έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας όπως διαβήτη.

 

 

3

 

 

Ευζωία: Σύμφωνα με έρευνες, αυτό το είδος γυμναστικής παρέχει περισσότερα λειτουργικά και ψυχολογικά οφέλη, τόσο στον υγιή πληθυσμό, όσο και σε αυτόν που αντιμετωπίζει προβλήματα. Αυτό οφείλεται ενδεχομένως και στην διασκέδαση που προσφέρει η γυμναστική μέσα σε μια ομάδα ατόμων, που την κάνει πιο ενδιαφέρουσα και πιο εκτονωτική.

 

 

 

Διασκέδαση: Μαζί με τη γυμναστική, αν στην ομάδα σας βρείτε άτομα που σας ταιριάζουν θα μπορείτε να διασκεδάζετε, να γελάτε και να απολαμβάνετε το ομαδικό αίσθημα, χωρίς να νιώθετε συνεχώς ότι προσπαθείτε. Αυτό στην πορεία θα διαπιστώσετε ότι είναι εξαιρετικά τονωτικό και ότι σας κάνει να χαμογελάτε περισσότερο!

 

 

 

5

 

 

photo by Sally

 

 

Ακόμα το σκέπτεστε…..;

 

Για σχόλια, προτάσεις, παρατηρήσεις ή ερωτήσεις επικοινωνήστε με την αρθρογράφο:

Κωνσταντίνου Ειρήνη, Personal Trainer : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

 

Read 1428 times Last modified on Wednesday, 27 May 2015 14:30
Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.