24 Jul 2015

Περπάτημα……. ίσως ο πιο απολαυστικός τρόπος άσκησης

65440175 2bb0551a5d o


Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

Το περπάτημα είναι κλασσική άξια στο χώρο του fitness. Πολλαπλά τα οφέλη του όπως, μυϊκή ενδυνάμωση, καρδιακή υγεία,  αδυνάτισμα, καλή ψυχολογία.

photo εξωφύλλου by Mo Rizza

Advertisement

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι η τέλεια άσκηση, αφού συνδυάζει την σωματική μας υγεία με την ψυχική! Έρευνες έχουν δείξει ότι, σε διάστημα ενός έτους, μια γυναίκα η οποία περιπατάει σε καθημερινή βάση μπορεί να χάσει έως 50 κιλά! Επίσης μειώνει την λιπώδη μάζα και όχι την μυϊκή! Αυξάνει τον μεταβολισμό, κρατάει την όρεξη υπό έλεγχο και μας βοηθά στην αντιμετώπιση χρόνιας κόπωσης, διαρκών πονοκεφάλων και ημικρανιών. Πρόσφατες μελέτες αναφέρουν ότι, εάν κάποιος περπατά 30 λεπτά ημερησίως, πέντε φορές την εβδομάδα, επί 30 χρόνια, έχει κέρδος 10 χρόνια ζωής!!!!

 

 

           

 

 

Το περπάτημα αποτελεί μια πρώτης τάξης σωματική άσκηση, ιδιαίτερα για όσους κάνουν καθιστική ζωή ή δουλειά γραφείου. Συγκεκριμένα, έχει διαπιστωθεί ότι, τριάντα λεπτά περπάτημα την ημέρα αυξάνουν την παραγωγή ενδορφινών στον οργανισμό, μειώνοντας τα επίπεδα του στρες, του θυμού και της κούρασης, προστατεύουν από το κοινό κρυολόγημα και μειώνουν στο μισό τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ.

 

 

 

 

 

 

Παρακάτω αναφέρονται κάποιες συμβουλές για να αξιοποιήσετε το χρόνο περπατήματός σας :

  • Μην περιπλανιέστε άσκοπα ενώ χαζεύετε τις βιτρίνες των καταστημάτων. Αντί γι’ αυτό, τελειοποιήσετε την τεχνική με την οποία περπατάτε.
  • Κρατήστε όρθιο το κορμί σας έχοντας τα χέρια στο πλάι και ρουφήξτε την κοιλιά σας, έτσι ώστε να δουλεύουν οι βασικοί μύες.
  • Εστιάστε την προσοχή σας 5-6 μέτρα μπροστά και διατηρήστε χαλαρούς τους ώμους σας.
  • Λυγίστε τους αγκώνες γύρω στις 90 μοίρες και αφήστε τα χέρια σας ελαφρώς χαλαρωμένα.
  • Δεν πρέπει να έχετε σφιγμένες τις γροθιές σας.
  • Πατώντας πρώτα τη φτέρνα, κάντε ένα βήμα μπροστά με το δεξί πόδι και κινήστε τα χέρια σας προς την αντίθετη κατεύθυνση (για παράδειγμα, όταν το αριστερό σας χέρι κινείται προς τα μπροστά, το δεξί σας πόδι να κινείται προς τα πίσω).
  • Μεταφέρετε το βάρος σας μέσω της φτέρνας στο δεξί πόδι.

 

 

 

Τώρα είστε έτοιμοι να φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια να πάρετε το mp3 σας ή ακόμα καλύτερα το παρεάκι σας και να περπατήσετε !

 

 

 

 

 

ΚΑΛΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!

 

Για σχόλια, προτάσεις, παρατηρήσεις ή ερωτήσεις επικοινωνήστε με την αρθρογράφο:

Κωνσταντίνου Ειρήνη, Personal Trainer : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 διαβάστε επίσης...

Γυμναστική στο σπίτι . . . ανέξοδα και μέσα σε Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Advertisement

Read 2366 times Last modified on Friday, 24 July 2015 15:00
Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.