28 May 2015

Τονώστε το σώμα με cross fit training

cros fit 1

Της Κωνσταντίνου Ειρήνης, Personal Trainer

Τι είναι το CrossFit;

To CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης που χρησιμοποιεί κινήσεις, συνεχώς εναλλασσόμενες σε υψηλή ένταση.

 

 

Αν θέλετε κι εσείς να δείτε το σώμα σας πραγματικά να αλλάζει, αν θέλετε να σταματήσετε να θεωρείτε τη γυμναστική βαρετή και κυρίως, αν θέλετε να βρεθείτε στην καλύτερη φυσική κατάσταση που υπήρξατε ποτέ, η λύση λέγεται CrossFit.

 

cros fit 2

 

 

Το CrossFit είναι ένα καινούριο άθλημα και όχι απλά ένα σύστημα προπόνησης. Το αγώνισμά του αποτελείται ουσιαστικά από ασκήσεις της ολυμπιακής άρσης βαρών, της ενόργανης γυμναστικής, του στίβου, της κωπηλασίας και πολλών άλλων πολυαρθρικών ασκήσεων, οι οποίες επιλέγονται εντελώς τυχαία και εκτελούνται με βασικό ανταγωνιστή τον χρόνο.

 

Μην βιαστείτε πάντως να σκεφτείτε: “Αυτό ακούγεται πολύ σκληρό για μένα”. Τα προγράμματα CrossFit μπορεί να έχουν, σε γενικές γραμμές, την ίδια δομή, όμως μπορεί να υπάρξει τεράστια διαφοροποίηση σε σχέση με τον βαθμό δυσκολίας τους. Πάντα προσαρμόζονται στον ασκούμενο, στις δυνατότητες και τις προσωπικές ιδιαιτερότητές του.

 

Επειδή οι κινήσεις που κάνουμε είναι φυσικές προεκτάσεις της κανονικής ανθρώπινης δραστηριότητας, το CrossFit θεωρείται εξαιρετικά ασφαλές.

 

Είναι ένα άθλημα που περιλαμβάνει μια σειρά κοινών και όχι τόσο συχνών κινήσεων όπως καθίσματα και άρσεις καθώς και βασικές κινήσεις ενόργανης γυμναστικής όπως έλξεις, βυθίσεις, αναρρίχηση σε σκοινί, κάμψεις, κοιλιακούς. Επίσης περιλαμβάνει ασκήσεις με σχοινάκι, το τρέξιμο και την κωπηλασία, βυθίσεις και ρίψεις μπάλας (medicine) στον τοίχο.

 

Πέντε ή έξι μέρες την εβδομάδα, θα προγραμματίζουμε τις παραπάνω ασκήσεις σε διάφορους συνδυασμούς, ανάλογα με τις ανάγκες και τη διάθεση μας. Η Ρουτίνα είναι ο εχθρός. Η προπόνηση θα είναι σύντομη, έντονη και δημιουργική.

 

cros fit 3

 

Με αυτή την κυκλική προπόνηση, θα τονώσετε και θα σφίξετε το σώμα σας, θα ενισχύσετε τις καύσεις σας, θα αυξήσετε την αντοχή και τη φυσική σας κατάσταση. Κάντε 4 κύκλους και 15 – 20 επαναλήψεις για κάθε άσκηση.

 

Ήρθε η ώρα να κάνετε κάτι καινούριο στο γυμναστήριο που πηγαίνετε, κάτι διαφορετικό!!!!  

    

Ξεκινήστε CrossFit!!! Έτσι ,για να μην βαριόμαστε με τα ίδια και τα ίδια!!!

 

 

Για σχόλια, προτάσεις, παρατηρήσεις ή ερωτήσεις επικοινωνήστε με την αρθρογράφο:

 

Κωνσταντίνου Ειρήνη, Personal Trainer : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

Read 1395 times Last modified on Wednesday, 27 May 2015 14:15
Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.